Hadia Tajik hetset av leserne til VG
Politiker Hadia Tajik i Arbeiderpartiet ble hetset og utsatt for grove rasistiske meldinger i kommentarfeltet til VGs nettavis. VG har etterpå nektet mange personer å skrive der.
Styleguide short description. It's buildt with Elements, Layout and Components
Headers
<h1>to
<h6>have a visual hierarchy from large to small. There is also helper classes to get the style of the individual headings
.h1to
.h6.
Headers is scaled down on smaller screens.
<h1>Header level 1</h1>
<h2>Header level 2</h2>
<h3>Header level 3</h3>
<h4>Header level 4</h4>
<h5>Header level 5</h5>
<h6>Header level 6</h6>
Regular paragraph
<p>
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi commodo, ipsum sed pharetra gravida, orci magna rhoncus neque, id pulvinar odio lorem non turpis. Nullam sit amet enim. Suspendisse id velit vitae ligula volutpat condimentum. Aliquam erat volutpat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi commodo, ipsum sed pharetra gravida, orci magna rhoncus neque, id pulvinar odio lorem non turpis. Nullam sit amet enim. Suspendisse id velit vitae ligula volutpat condimentum. Aliquam erat volutpat.
<p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi commodo, ipsum sed pharetra gravida, orci magna rhoncus neque,
id pulvinar odio lorem non turpis. Nullam sit amet enim. Suspendisse id velit vitae ligula volutpat condimentum. Aliquam
erat volutpat.</p>
<p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Morbi commodo, ipsum sed pharetra gravida, orci magna rhoncus neque,
id pulvinar odio lorem non turpis. Nullam sit amet enim. Suspendisse id velit vitae ligula volutpat condimentum. Aliquam
erat volutpat.</p>
Regular link
<a>
This is a text with a link to another page.
<p>This is a text with a
<a href="testlenke">link to another page</a>.</p>
<div class="contentbox facts">
<h2 class="title">Fakta om Hadja Tajik</h2>
<ul>
<li>Nestleder i Arbeiderpartiet</li>
<li>Født 18. juli 1983 i Strand kommune i Rogaland. Foreldrene er innvandrere fra Pakistan.</li>
<li>Hun har studert journalistikk i Stavanger, menneskerettigheter ved Kingston University i England og juss ved Universitetet
i Oslo.</li>
<li>Hadia Tajik har jobbet som journalist-vikar. Da var hun blant annet i Aftenposten, VG, Dagbladet og Stavanger Aftenblad.</li>
<li>Tidligere politisk rådgiver i Arbeids- og inkluderingsdepartementet.</li>
</ul>
</div>
<div class="contentbox questions">
<ol>
<li>Hva er et monarki, og hva er en republikk?</li>
<li>Synes du Norge bør fortsette å være et monarki? Diskuter i grupper, og forsøk å formulere noen gode argumenter for synet
ditt.</li>
<li>Hva er det ved Hadia Tajik og den saken hun skriver om, som gjør at så mange blir sinte og skriver hatefulle kommentarer?
Diskuter.</li>
<li>Hva kan man gjøre for å unngå slike kommentarer i debatter på nett og i sosiale medier? Forsøk å sette opp noen generelle
regler som kan gjelde for diskusjoner i sosiale medier eller på nettet generelt.</li>
</ol>
</div>
<div class="contentbox greybox">
<h2 class="title">Samfunnsfag</h2>
<h3 class="title-secondary">Samfunnskunnskap</h3>
<ul>
<li>drøfte ideal om menneskeverd, diskriminering og utvikling av rasisme i eit historisk og notidig perspektiv</li>
<li>drøfte viktige omveltingar i samfunnet i nyare tid, og reflektere over korleis dagens samfunn opnar f or nye omveltingar</li>
<li>gjere greie for framveksten av velferdsstaten og beskrive trekk ved Noreg i dag</li>
<li>gjere greie for korleis ulike politiske parti fremjar ulike verdiar og interesser, knyte dette til aktuelle samfunnsspørsmål
og argumentere for eige syn</li>
<li>gjere greie for omgrepa haldningar, fordommar og rasisme og vurdere korleis haldningar kan bli påverka, og korleis den
einskilde og samfunnet kan motarbeide fordommar og rasisme</li>
<li>gjere greie for politiske institusjonar i Noreg og deira rollefordeling og samanlikne dei med institusjonar i andre land</li>
<li>identifisere samfunnsfaglege argument, fakta og påstandar i samfunnsdebattar og diskusjonar på Internett, vurdere dei
kritisk og vurdere rettar og konsekvensar når ein offentleggjer noko på Internett</li>
<li>reflektere over samfunnsfaglege spørsmål ved hjelp av informasjon frå ulike digitale og papirbaserte kjelder og diskutere
formål og relevans til kjeldenek</li>
</ul>
</div>
<div class="accordion-group">
<article class="accordion contentbox greybox">
<a href="#" class="toggle">
<h2 class="title">Samfunnsfag</h2>
</a>
<div class="accordion-body">
<h3 class="title-secondary">Samfunnskunnskap</h3>
<ul>
<li>drøfte ideal om menneskeverd, diskriminering og utvikling av rasisme i eit historisk og notidig perspektiv</li>
<li>drøfte viktige omveltingar i samfunnet i nyare tid, og reflektere over korleis dagens samfunn opnar f or nye omveltingar</li>
<li>gjere greie for framveksten av velferdsstaten og beskrive trekk ved Noreg i dag</li>
</ul>
</div>
</article>
<article class="accordion contentbox greybox">
<a href="#" class="toggle">
<h2 class="title">Norsk</h2>
</a>
<div class="accordion-body">
<h3 class="title-secondary">Skriftlig kommunikasjon</h3>
<ul>
<li>drøfte ideal om menneskeverd, diskriminering og utvikling av rasisme i eit historisk og notidig perspektiv</li>
<li>drøfte viktige omveltingar i samfunnet i nyare tid, og reflektere over korleis dagens samfunn opnar f or nye omveltingar</li>
<li>gjere greie for framveksten av velferdsstaten og beskrive trekk ved Noreg i dag</li>
</ul>
<h3 class="title-secondary">Samfunnsfag</h3>
<ul>
<li>drøfte ideal om menneskeverd, diskriminering og utvikling av rasisme i eit historisk og notidig perspektiv</li>
<li>drøfte viktige omveltingar i samfunnet i nyare tid, og reflektere over korleis dagens samfunn opnar f or nye omveltingar</li>
<li>gjere greie for framveksten av velferdsstaten og beskrive trekk ved Noreg i dag</li>
</ul>
</div>
</article>
<article class="accordion contentbox greybox">
<a href="#" class="toggle">
<h2 class="title">KRLE</h2>
</a>
<div class="accordion-body">
<h3 class="title-secondary">Samfunnskunnskap</h3>
<ul>
<li>drøfte ideal om menneskeverd, diskriminering og utvikling av rasisme i eit historisk og notidig perspektiv</li>
<li>drøfte viktige omveltingar i samfunnet i nyare tid, og reflektere over korleis dagens samfunn opnar f or nye omveltingar</li>
<li>gjere greie for framveksten av velferdsstaten og beskrive trekk ved Noreg i dag</li>
</ul>
</div>
</article>
</div>